Sunday 6 November 2011

Chocolate Al-Syifa





Kepada ibu/bapa/penjaga

Coklat mengandungi kismis doa.Merangkumi kebaikan untuk "Rohani dan Jasmani"

Fadilat Kismis doa : Kenapa doa seseorang itu tidak makbul atau tidak di terima Allah?Proses untuk menyediakan "Kismis Doa" ini dibuat oleh orang yang alim dalam ilmu agama.
Berperibadi yang amat baik,sentiasa bersandarkan kepada Al-quran dan Al-Hadis dalam kehidupannya setiap hari.Boleh dikatakan orang yang menyediakan "kismis  Doa"ini mustajab doanya iaitu berpandukan kepada pengalamanyang lepas.
Dengan itu tidak hairanlah berkat doa yang telah dibacakan kepada kismis yang terdapat didalam coklat ini,ramai yang  telah berubah dari budipekerti yang buruk kepada peribadi yang mulia.

Diantara perubahan yang dapat dilihat ialah :

1) Daripada sikap suka melawan ibu/bapa,berubah menjadi taat dan menghormati ibu-bapa.
2)Menjadikan sesorang itu rajin mengerjakan solat dan amalan soleh
3)Menjadikan seseorang itu jujur,amanah dan bertanggungjawab pada diri sendiri.
4)Mudah memahami terhadap pelajaran'hati jadi terang' faktor utama boleh berjaya dalam pelajaran dan kehidupan.

PERINGATAN PENTING

Dua kemungkinan akan berlaku kepada sesiap sahaja yang memakan coklat ini;dengan berkat kismis doa dan izin Allah S.W.T.

1.Terus berubah sikap kearah kebaikan.Biasanya akan berlaku jika anak-anak didik dan diberi nasihat dengan lemah lembut,oleh ibu bapa.Didikan tanpa kekereasan iaitu penuh dengan hikmah.
2.Anak anda akan berubah tetapi mengambil masa.Inilah akibat atau kesan didikan anda yang selalu berkasar dan selalu sumpah seranah pada anak.InsyAllah boleh berubah dengan berkat doa pada"Kismis Doa" ini.Tetapi mengambil masa dan ubahlah cara mendidik anak kepada lebih derdiplomasi.

Perangai atau peribadi yang baik amat penting dalam setiap insan.Tiada gunanya cemerlang didalam pelajaran atau kerjaya,TETAPI memiliki peribadi buruk.
Coklat ini untuk semua,muda atau dewasa.Yakinlah pada kekuasaan Allah,yang mampu merubah sesuatu dengan doa.Senjata orang mukmin adalah doa.Doa Mustajab dari orang yang hampir dengannya.
Sehebat manapun manusia,kita tidak terlepas dari kekuasaan Allah.Bertawakallah kepadanya dalam berbagai cara.

Harga : RM10.00 sebotol